«Те, що замовник отримав обладнання,
ще ні про що не говорить» –
Олексій Колодченко,
генеральний директор компанії Штайнер-Україна.
Наша компанія з 2006 року займається постачанням і установкою технологічного та пакувального обладнання для виробництва продуктів харчування. Звичайно ж, бестселером нашої діяльність є лінії розливу води, соків, молока та холодних чаїв. На сьогодні встановлено понад 100 ліній по всій Україні, і ми маємо колосальний досвід в цій сфері.
Придбання, експлуатація та технічне обслуговування обладнання – непрості завдання. Щорічно ми стикаємося з клієнтами, які, обираючи обладнання, перш за все дивляться на цінник і при цьому забувають звертати увагу на технологічні можливості, функціонал та якість. Коли люди орієнтуються тільки на ціну, вони можуть взяти найдешевше обладнання, не перевіривши його якість. А потім багато часу, сил і грошей витрачати на те, щоб привести його в робочий стан.
Друга помилка – купити занадто дороге обладнання, щоб напевно не помилитися … І це далеко не всі помилки, які допускаються на виробництвах. Для цього ми виділили три основні категорії клієнтів і помилки, які допускаються ними при купівлі обладнання.
Отже, хто ж наші клієнти?
- Продавці;
- Виробники;
- Інвестори.
☑️ Продавці – це компанії, які займаються продажем товарів. Вони дуже добре володіють інформацією про асортимент. Знають, що краще продається і в який сезон. Але їх іноді підводять їх же підрядники за часом поставки товару, асортименту, якості. Тоді такі компанії хочуть відкрити своє виробництво, щоб самостійно виробляти вчасно потрібні їм обсяги продукції. Тобто, створити повністю закритий цикл від виробництва до продажу. Це ідеальна схема, але тут є певні складності. Складнощі виникають в тому, що виробляти товар не так легко і просто, як його продавати. Налаштування виробничого процесу – це велика і копітка праця, яка часто не серйозно сприймається компаніями, що займають продажем тієї чи іншої продукції.
☑️ Наступна категорія клієнтів – це виробники. Ці компанії вже давно займаються виробництвом і мають свої цехи, пов’язані з промисловими технологіями. Вони мають колосальний досвід організації виробничих процесів і в спілкуванні з технікою. Здавалося б, нічого не заважає відкрити цех з виробництва товарів, але все одно є певні моменти, на які варто звернути увагу. Кожне обладнання має багато своїх нюансів і свою специфіку, починаючи навіть з того, що асортимент продукції, що випускається повинен бути прорахований і обчислений в залежності від регіону, де його будуть виробляти. В результаті, обладнання може виробляти трохи не те, чого очікує ринок, і тоді воно буде просто простоювати.
☑️ Третя категорія клієнтів – це інвестори. Люди або компанії, у яких є гроші, і вони хочуть створити свій бізнес в сфері виробництва товарів. Вони не завжди знають асортимент товару, який будуть продавати. Відповідно, не завжди розуміють, яке обладнання підібрати. Тому, мінімізуючи вхід в бізнес і бажання якомога швидше отримати повернення інвестицій, вони допускають наступні помилки: купують обладнання, яке не відповідає їхнім запитам, не видає потрібні обсяги виробництва, виробляють не той асортимент, що хотілося б. Все це призводить до того, що виробництво буде не доцільним і продажі можуть зупинитися навіть не починаючись.
Для надійної роботи завжди потрібно шукати НАДІЙНОГО постачальника. Він повинен бути сформований роками і працювати пліч-о-пліч з виробником, тоді вихід кінцевої продукції гарантує дуже класний і дійсно якісний продукт. Тому при виборі постачальника, не полінуйтеся і дуже уважно проведіть маркетингове дослідження: запитайте відгуки у тих, хто працює на подібному обладнанні, як таке обладнання своєю продуктивністю і функціональністю задовольняє дане підприємство.
Також не забувайте, що невід’ємною послугою постачальника є сервіс. Будь-яке обладнання має потребу в технічному обслуговуванні. Нам вдалося побудувати стабільну позицію на ринку саме завдяки сервісу. Замовник може в будь-який момент звернутися до нас, отримати технічну консультацію, виїзд фахівця на місце, ремонт. Запам’ятайте, при будь-якій несправності у вас є максимум два дні на те, щоб не втратити продукт.
Те, що замовник отримав обладнання, ще не говорить про початок виробництва продукту. Устаткування потрібно з’єднати в єдину технологічну лінію. Пуск і наладка обладнання, вихід на заздалегідь прописані показники – основний момент в монтажі. Будь-який технічний фахівець, відкривши техпаспорт, побачить, які робочі параметри повинні бути. Завдання власника в тому, щоб перевірити, що його обладнання працює за цими параметрами.
Сьогодні оперативність, мобільність і наявність сервісних служб – незаперечна конкурентна перевага на ринку. Тому ми здійснюємо наладку і демонструємо, що обладнання працює і досягнуті всі технічні параметри. Якщо є якісь відхилення, ми виділяємо цей вузол і усуваємо проблему.
Таким чином, найкращий спосіб уникнути помилок при виборі технологічного обладнання – це довірити цей процес професіоналам. Це в підсумку заощадить кошти і підвищить шанси на успіх і швидку окупність вашого підприємства.
Це були основні помилки, які допускаються клієнтами при виборі обладнання.
Якщо ви дізналися в них себе, пишіть нам питання на E-mail: info@steiner.com.ua, із задоволенням на них дамо відповідь.