На всіх етапах співпраці з SIDEL ми працюємо рука об руку, тому повністю впевнені у своєму партнері. Про інновації в сфері упаковки харчових продуктів.

Робити те, чого ще ніхто ніколи не робив, є непростим завданням, але на зміну традиційних форматів рано чи пізно приходять нові рішення, які дозволяють довше зберігати свіжість, смак, структуру продукту. Це говорить про те, що можливості сучасної харчової упаковки і пакувальних матеріалів в поєднанні з ефективними технологіями дозволяють істотно збільшити ступінь захисту продукту, продовжити терміни зберігання, виділити його на магазинній полиці, забезпечити і підвищити привабливість в очах споживачів.

Кожен споживач, піклуючись про себе і своїх близьких, в першу чергу розглядає шлях до здорового способу життя з точки зору пакувальної індустрії. Його інтерес не перестає рости на корисні і функціональні напої. Тренд на здоровий спосіб життя безперечно згодом ще прискорить зростання продажів соків, нектарів, безалкогольних напоїв, чаїв, рідких молочних продуктів.

Споживачам потрібні продукти, які виготовляються з природних інгредієнтів, які не мають консервантів, напої з низьким рівнем цукру або природним чином підсолоджені, з підвищеною поживною цінністю.

Кожному споживачеві варто задуматися, як багато продукт має натуральних інгредієнтів і як здатний задовільнити попит на новаторські і більш натуральні напої, які можна виробляти екологічним чином. Як упаковка стає частиною рішення по захисту навколишнього середовища? Яка упаковка є екологічно чистою?

Ми знаємо, як допомогти споживачеві підняти інтерес до більш здорового способу життя, завдяки якому він зможе реалізовувати всі свої потреби з точки зору пакувальної промисловості. Споживача турбує упаковка і її якість. Наша відданість ідеям екологічності продукту відбивається в наданні нашим клієнтам рішень у виробництві упаковки.

Ми співпрацюємо з тими ключовими фігурами в індустрії пакувального обладнання, хто зосереджений на високій якості, збільшенні швидкості випуску продукції, зниженні споживання ресурсів, економії сировини, надійності пляшки і її привабливості для споживачів.

SIDEL – новатор міжнародного масштабу у виробництві і дизайні асептичного розливу. Запропоновані ними рішення є автоматизованими, високоефективними, швидкими і, що важливо, стабільно забезпечують економію електроенергії по всьому виробничому процесу.

Головна перевага асептичного розливу полягає в тому, що він дає можливість істотно продовжувати термін придатності продукту без використання будь-яких добавок та консервантів, чим і обумовлений його успіх на ринку.

На даний момент існують і інші технології розливу рідких продуктів, проте всі вони програють перед асептикою. Наприклад, гарячий розлив. Безперечно, продовжує термін зберігання продукту, проте висока температура може зіпсувати смак напою. Пастеризація, навпаки, відмінно зберігає смак, проте їй не під силу продовжити термін його придатності.

До переваг технології асептики відноситься ще й те, що для зберігання продуктів в асептичній упаковці не потрібні особливі умови на зразок холоду рефрижераторів.

Асептичний розлив від SIDEL – це ідеальний спосіб стерилізувати продукт і при цьому зберегти всі його смакові і харчові якості. Оскільки в останні роки очікування клієнтів шалено зростають, необхідність виробляти напої в ПЕТ-пляшках в асептичних умовах стало життєвою необхідністю.

Якщо вам необхідна повна гнучкість виробництва, робота з усіма типами напоїв і форматами пляшок, легке і безпечне проведення будь-яких напоїв тривалого терміну зберігання без консервантів, наш французький партнер SIDEL надасть вам просте і гнучке пакувальне рішення.

Співпраця з SIDEL – це хороша страховка на майбутнє. Завдяки швидкій реакції на запити і готовності SIDEL підлаштовуватися під ваші вимоги, ви можете організувати безперебійний процес управління будь-яким проектом.

Використовуючи асептичний розлив на своєму виробництві, ви в змозі легко і безпечно виготовляти будь-який напій тривалого терміну зберігання без консервантів, користуючись чудовими перевагами, пропонованими ПЕТ упаковкою як з точки зору здоров’я, так і маркетингу.