Рішення для молочних, м’ясних продуктів та напоїв
Ну, хто не знає упаковку дой-пак? На сьогоднішній день вона широко застосовується в різних сферах промисловості: харчовій, косметичній, фармацевтиці. Всі добре знають і купують в упаковках дой-пак майонези, кетчупи, соки, кава
Популярність пакетів дой-пак не дивовижна. Крім меншої вартості, у порівнянні зі склом або жерстю, вона має ряд інших переваг.
Простота і нижчі витрати на експлуатацію обладнання для фасування в дой-пак, невеликі вага тари і займана нею площа при зберіганні (це стосується упаковки «з рулону» і готових пакетів). ніж банки і пляшки, таких упаковок більше поміщається на полицях торгових мереж. Плюс, індивідуальний дизайн яскраво виділяє її серед конкурентів.
Але області застосування цієї упаковки набагато ширше, ніж може здатися на перший погляд.
Пакет дой-пак не обмежується традиційним функціоналом: наявність ковпачка, зип-застібки або надсічок для легкого відкриття. представити в пакетах дой-пак.
На полицях супермаркетів вже можна зустріти молочні продукти в новій упаковці: йогурти, сир, молочні напої,дитяче харчування. Можна знайти м’ясні і готові страви в упаковках дой-пак. Нестандартні рішення і різні варіації напоїв (як алкогольних, так і безалкогольних). Наприклад, фігурні пакети, пакети з різним розташуванням ковпачка, пакети з трубочкою всередині і зовнішній і для того, щоб запобігти і в будь-якому випадку. алкогольних напоїв з високим рівнем вмісту алкоголю.
В Україні, на сьогоднішній день, на жаль, ми можемо застосовувати пакетдою-пак тільки лише для слабкоалкогольних напоїв: пива, вина, коктейлів.
Комбіновані пакети дой-пак
Цікавим рішенням є комбіновані пакети дой-пак, наприклад: багатокамерний дой-пак, двоярусний дой-пак, дой-пак з кишенями.
Багатокамерний дой-пак (рис. 1).
В обидві камери можна наповнювати різні за фізичними властивостями продукти: штучні з пастоподібними, рідкі з рідкими, сипкі з сипучими. Він застосовується для пакування готових страв. В одну секцію можна вкласти м’ясо або рибу, а в іншу – гарнір або соус. Або комбінувати гарнір із соусом або підливою. Як варіант, такий пакет можна використовувати для упаковки молочних десертів: в одній секції сирний крем, а в іншій сироп або печиво.
Двоярусний дой-пак (рис. 2).
Продукт знаходиться у верхній частині пакету, і при нагріванні готової страви в мікрохвильовій печі зайва волога стікає в донну частину. Нижня частина може бути кольорової, завдяки спеціальному друку.
Дой-пак із кишенями (рис. 3).
Такі пакети застосовуються для змішування продукту перед відкриттям або для вкладення якоїсь штучної продукції. Досягається цей ефект за рахунок того, що шов на кишені приварюється з невеликим зусиллям, що при невеликому силовому впливі шовки кишені розривається і продукти можна перемішати. Такий пакет виглядає оригінально на полиці і зручний для покупця. Подібним образом можна змішувати салат (олії спеції знаходяться в кишеньці) або м’ясні снеки з соусом.
На додаток – оформлення
Як варіант, можна обіграти як усі перелічені типи пакетів, так і стандартні дой-паки за допомогою кольорового друку. або коробки і т.д.
Всі ці ці інші конфігурації втілені в життя; все залежить від фантазії маркетолога або менеджера за новими продуктами.
Пакувальне обладнання Effytec
Іспанська компанія Effytec може запропонувати технічне рішення щодо реалізації цих та інших типів упаковки. А конкретніше, пакувальні машини для дой-пак і саше-пакетів, готові виробляти продукцію в дой-паках з практично будь-якою, придуманою виробником продуктів конфігурацією, формою і дизайном упаковки. Як стандарт, машини Effytec передбачають формування пакета і подальшу фасування продукції на тій же машині. Також пропонуються машини для виробництва пакетів і подальшої їх реалізації.
Спеціальні пакети набирають популярності
Різні варіації пакетів дой-пак можливі не тільки завдяки дизайну упаковки, але й за рахунок спеціальних методів обробки та виготовлення тари. Так, на сьогоднішній день, крім фасування продукції в умовах навколишнього середовища або гарячої фасування, все більшої популярності набувають автоклавовані пакети і упаковка Ultraclean.
Тонкощі технології
Реторт-пакет или автоклавируемый дой-пак – это пакет из термосварного многослойного материала, который в состоянии выдерживать температуры стерилизации в автоклаве.
Компания Effytec – одна из немногих компаний, которая может похвастаться технологией производства автоклавируемых пакетов «с рулона» с последующим наполнением пакета продуктом и запаюванням, є повним циклом.
Головним і критичним моментом при виготовленні реторт пакетів є якість зварного шва. Для отримання якісних швів у реторт-пакетах, при їх виробництві потрібен високий і рівномірний тиск по всій поверхні шва. Саме такою технологією обладнані машини компанії Effytec. Спеціальна форма зварювальних пластин дозволяє гарантувати одночасне проварювання вертикальних і горизонтальних швів, уникаючи критичної зони на їх перетині. Ця критична область, в якій складаються 4 шари матеріалу, є найбільш проблемною. А потрійне проварювання кожного шва з наступним охолодженням гарантує цілісність кожного пакета.
Всі зварювальні колодки машини Effytec мають індивідуальне налаштування температури і можуть регулюватися в залежності від типу плівки. т.п.
Технологія Ultraclean
Ultraclean-технологія, пропонована Effytec, дозволяє значно продовжити терміни зберігання продуктів, які за своєю структурою не можуть піддаватися посиленій термообробці, або виробник не хоче вдаватися до використання слів з використанням консервантів.
Чистота упаковки досягається очищенням парами перекису водню. Дана процедура проводиться в спеціальних умовах і має на увазі спочатку обробку перекисом, а потім очищене повітря видаляє надлишки реагенту. Обробка ковпачка, у разі наявності, відбувається за тим принципом, або за допомогою ультрафіолетового випромінювання. Надчисті умови – це третій фактор, необхідний для реалізації технології Ultraclean. Дані умови досягаються шляхом очищення частин машини, які знаходяться в контакті з продуктом, а також при постійному протитиску очищеного повітря. Його потоки, проходячи зверху вниз через HEPA фільтра, не дають бактеріям можливості проникнути всередину машини.
Таким чином, в залежності від продукту, температури, його подальших транспортування і зберігання, терміни придатності продукції можуть досягати 60 днів. Прикладами використання даної технології є: йогурти, молочні напої, фруктові пюре, соки та інші схожі продукти. Продукти можуть фасуватися в дой-пак незалежно від їх фізичних властивостей і технологій обробки. Сучасні пакувальні рішення задовольнять будь-який запит покупця за формою, конфігурацією і дизайном упаковки.
Фахівці компанії «Штайнер-Україна» проконсультують і допоможуть у виборі оптимальної технології упаковування вашої продукції.