З обладнанням ми на “ТИ”. Якщо у вас сталася зупинка виробництва через несправність, ми завжди поруч. Наш сервісний інженер виїжджає на ваше підприємство і веде роботу від початку до кінця, надаючи всі покрокові рекомендації.
Однак, ви можете запобігти появі несправностей, якщо скористаєтеся нашим широким асортиментом профілактичних послуг.
Для вашого підприємства ми розробили і пропонуємо 4 пакети послуг з професійного технічного обслуговування обладнання.
Пакет договору “Професійний догляд” пропонує такі послуги:
- Роботи з очищення та догляду за обладнанням
- Функціональна перевірка
- Зчитування бази даних помилок
- Перевірка герметичності, експлуатаційного шуму та стійкості обладнання
Примітка: технічне обслуговування проводиться на справному обладнанні. У ТО входить вартість виїзду в межах 150 км. Більш далекі виїзди узгоджуються індивідуально. При укладенні договору у вартість ТО включено 2 виїзди, в т.ч. 2-ий виїзд за підсумками проведеного ТО.
На друге і кожне наступне обслуговування надається знижка 15 %.
Пакет договору “Стандарт” пропонує такі послуги:
- Професійний догляд
- Перевірка технічного стану обладнання
- Функціональна перевірка та звіт за результатами
- Рекомендації з технічного обслуговування та/або ремонту.
Працюємо за затвердженим графіком перевірок, щоб забезпечити регулярне технічне обслуговування.
Примітка: технічне обслуговування проводиться на справному обладнанні. У ТО входить вартість виїзду в межах 150 км. Більш далекі виїзди узгоджуються індивідуально. При укладенні договору у вартість ТО включено 2 виїзди, в т.ч. 2-ий виїзд за підсумками проведеного ТО.
Програма охоплює роботи, рекомендовані заводом-виробником, і заміну витратних матеріалів (вартість витратних матеріалів не включено).
До пакета договору “Стандарт +” входять такі послуги:
- Професійний догляд
- Функціональна перевірка та звіт за результатами
- Рекомендації з технічного обслуговування та/або ремонту
- Перевірка технічного стану обладнання
- Профілактичні роботи, відповідно до плану, розробленого компанією Штайнер для кожної моделі обладнання
- Перевірка на електробезпеку
- Використання витратних матеріалів.
Примітка: технічне обслуговування проводиться на справному обладнанні. У ТО входить вартість виїзду в межах 150 км. Більш далекі виїзди узгоджуються індивідуально. При укладанні договору у вартість ТО включено 2 виїзди, в т.ч. 2-ий виїзд за підсумками проведеного ТО. Програма ТО СТАНДАРТ+ включає роботи та витратні матеріали, рекомендовані виробником.
Пакет договору “Технічне обслуговування професійного обладнання” пропонує такий спектр послуг:
- Професійний догляд
- Перевірка технічного стану обладнання
- Функціональна перевірка та звіт за результатами
- Рекомендації з технічного обслуговування та/або ремонту
- Профілактичні роботи, відповідно до плану, розробленого компанією Штайнер для кожної моделі обладнання
- Перевірка на електробезпеку.
Примітка: за необхідності додаткового ремонту, час і витрати на виконання робіт оплачуються додатково.
Ми впевнені, якщо проводити регулярні перевірки технологічного обладнання, то можливо запобігти несправностям і негативним наслідкам.
Гарантуємо:
- Регулярні перевірки технічного стану обладнання з метою забезпечення максимальної експлуатаційної безпеки
- Завчасне виявлення та усунення потенційних несправностей.
Пам’ятайте!
Наше обслуговування починається ще до того, як продукцію буде доставлено. Ми проводимо ретельні розрахунки економічної ефективності обладнання, створюємо спеціальні рішення для кожного конкретного випадку. Це гарантує, що всі потреби будуть задоволені, а робота обладнання буде максимально ефективною.
Наші менеджери та фахівці сервісної служби завжди доступні в робочий час і будуть раді відповісти на всі ваші запитання та проконсультувати. При укладанні індивідуального договору на сервісне обслуговування все придбане вами обладнання буде регулярно контролюватися фахівцями нашої сервісної служби.
Регулярний огляд, обслуговування і ремонт гарантують безпечну і надійну роботу, запобігаючи простоям і захищаючи ваші інвестиції. Але якщо все-таки щось трапиться, сервісна служба компанії Штайнер дуже швидко допоможе вирішити будь-яку проблему.
Потрібна допомога?
Тел.: +38 (044)390-73-38
E-mail: info@steiner.com.ua