Упаковка форми стік – широко поширений вид порціонної упаковки, стала оптимальним вибором упаковки для споживачів, які постійно перебувають у русі.

Популярні з кінця 1990-х, стік-пакети цінуються за їх компактність. Їх легко носити з собою для споживачів, які звикли мати все під рукою. Тоді, коли це необхідно, пакунок можна відкрити, щоб з’їсти чи випити все, що всередині.

Порційне пакування стало настільки популярним, що навіть великі торгові мережі активно презентують на своїх полицях цукор, сіль, перець, спеції, соуси, майонези в разових упаковках. І справа тут не так у турботі про споживача, як у реалізації відомого жарту про те, що чіпси – це вміння продати одну картопля за ціною кілограма. Реалізація товарів у разовій упаковці дуже вигідна торговим мережам, а покупець, якщо він не дуже обмежений у засобах, отримує вигоди у вигляді зручності переміщення, зберігання та використання найбільш затребуваних для нього товарів. Тобто задоволені усі. І, як наслідок, попит на порційну упаковку зростає.

Загалом упаковка стік використовується у багатьох галузях промисловості, включаючи фармацевтику, нутрицевтику, продукти харчування та напої, а також широкий спектр споживчих товарів, які виходять на інші ринки. Вони також чудово підходять для одноразових ліків. Дослідники повідомляють про зростаючий попит на продукти, упаковані саме в стіки.

Переваги упаковки стік:

Фактично, подовжені стіки можуть заощадити до 40% на пакувальному матеріалі, на відміну від звичайних пакувальних пакетів. Насправді вони можуть запропонувати вищу продуктивність, а також змінити формат, знайшовши вдале рішення, яке може призвести до значної економії коштів.

Якщо надати вибір упаковки споживачеві, то в більшості випадків він вибере стік (ми розглядаємо ситуацію ідентичних товарів та однакову поширеність та доступність зазначених видів упаковки). Зумовлено це підсвідомою схильністю людини вважати довгасті предмети зручнішими у використанні, ніж квадратні чи прямокутні. До того ж, винахідник стіку припускав можливість відкриття однією рукою. Отже, якщо пакувальник правильно розрахував співвідношення розмірів стіку та продукту, що в ньому знаходиться, у споживача з’являється додатковий бонус у зручності використання. Хоча, зізнатися чесно, рідко можна зустріти умільців, які розкривають стіки однією рукою. Як правило, використовуються обидві. Але навіть у цьому випадку, надривати трубочку здається зручнішим, ніж прямокутний пакетик.

Тепер, змістимося на протилежний бік і подивимося на упаковку очима реалізатора. На перший погляд, йому має бути байдуже, у чому пропонувати свій продукт: якщо споживач більше схильний до стіку, значить треба пропонувати саме стік. Більшість реалізаторів саме так і робить. Але є низка моментів, які змушують змістити акценти на користь саше, а саме:

Стік має меншу площу для нанесення поліграфії: текст або зображення. Це не критично, якщо на стіках міститься лише назва продукту або прості однорядкові назви реалізатора. Але якщо потрібно трохи більше тексту (скажімо, інструкцію із застосування) або складний графічний логотип, то стік різко поступається конкуренції саше. Особливо якщо врахувати, що на поверхнях саше і текст, і зображення набагато легше сприймаються людиною, ніж на стіку.

Вузький переріз стіку (діаметр трубочки) вимагає наявності добре сипучого або плинного продукту. Якщо продукт не матиме достатньої сипкості або плинності, фасувати його в стіки буде вкрай складно: можливі значні відхилення в дозах, залипання продукту в механізмах дозування, відмова фасувального обладнання або зменшення продуктивності. У цьому випадку використання стіку стає просто невигідним.

Особливості продукту, що фасується, не дозволяють помістити його в стік. Наприклад, упаковка пакетиків із чаєм (та й чаю взагалі) – складно уявити собі цей продукт у стіках. А ось саше вміщує його в себе без будь-яких проблем. Аналогічно та з вологою серветкою, що входить до складу бортових комплексів авіаперевізників.

Зазначені причини призводять до того, що реалізатор, у деяких випадках, фактично нав’язує споживачеві ту разову упаковку, яка вигідна передусім йому самому.

Відповідно, питання вибору порційної упаковки – це можливість помістити продукт, що пакується всередину упаковки, а амбіції реалізатора назовні. Іншими словами, якщо продукт легко поміщається в стік, а реалізатор не страждає на зайве бажання прикрашати упаковку складними логотипами або великою кількістю тексту, він у 90 відсотках випадків вибере в якості порційної упаковки саме стік. Якщо ж для реалізатора дуже важлива наявність тексту, логотипів або продукту з якоїсь причини не здатна повноцінно фасуватися в стік, споживачеві буде запропоновано безальтернативний варіант у вигляді саше.

Для пакувальних машин в пакет стік доступний широкий спектр опцій:

Машини також можуть виробляти різні конструкції носиків, включаючи носики для виливання та спеціальні вирізані форми, а з’єднання можуть мати варіанти легкого відкривання.

Якщо вам потрібна компактна машина, придатна для пакування соусів, цукру чи підсолоджувачів,

або ви шукаєте високопродуктивну машину, яка може пакувати з величезною швидкістю пакети стік;

або щоб це була універсальна модульна машина, яка зростатиме разом із вашим бізнесом, у Штайнер-Україна є рішення.

Хутчіш телефонуйте +38 (044) 390 73 38 і ми поділимось секретом.

en_GB