На сьогодні галузь виробництва кормів для домашніх тварин стала ще більш конкурентоспроможною. Так склалося, що власники тварин почали економити на своїх вихованцях в останню чергу. Тому сегмент товарів для домашніх тварин, так само як і товарів для дітей, виявився найменш схильний до негативного впливу під час кризи. Все яскравіше проявляється тренд гуманізації, який виражається в тому, що господарі сприймають тварин як членів сім’ї і забезпечують турботою відповідного рівня. У нових пропозиціях кормів категорії преміум і вище виробники все частіше використовують органічні інгредієнти, які за якістю не поступаються застосовуваним для харчування людей.

Але все ж основним фактором, що впливає на вибір корму для домашніх тварин, все ще залишається рівень добробуту їх господарів. Чим менший сімейний бюджет, тим дешевший корм купується. Іншим дієвим критерієм вибору корму є ступінь розкрученості бренду. Тому новим учасникам ринку кормів для домашніх тварин в Україні доводиться прикладати помітні зусилля для закріплення на ньому серед уже відомих покупцеві конкурентів.

До того ж помічено, що споживчий попит поступово зміщується в бік вологих кормів, які вважаються найбільш наближеними до натуральної їжі. Якщо ще кілька років тому сухі корми становили майже 80% ринку, а вологі – 20%, то зараз це співвідношення становить приблизно 65% до 35%. При цьому до 85% продажів вологих кормів йде в порційній упаковці і 15% – в інших видах упаковки. Це говорить про те, що споживач все більше віддає перевагу зручності й універсальності.

Ми, в такому випадку, прагнемо бути постачальником тих ідей, які відображаються на нових продуктах. Не секрет, що саме упаковка кормів для домашніх тварин може вплинути на остаточне рішення споживача про покупку. Вона повинна бути не тільки привабливою, але функціональною. Тому щороку ми допомагаємо багатьом підприємствам визначитися не лише з обладнанням для виробництва кормів, а й з новими трендами в області упаковки.

Кожен виробник на сьогодні знає, що при напруженому темпі життя власникам домашніх тварин потрібно саме гнучке рішення для підготовки, годівлі та догляду за своїми вихованцями. Тому, на зміну звичайній упаковці прийшла гнучка упаковка, завдяки якій забезпечується високий рівень зручностей: легке відкривання і закривання, міцна форма, мінімальне місце для зберігання.

 

Переваги гнучкої упаковки для кормів домашніх тварин:

Свіжість. Гнучка упаковка забезпечує оптимальне рішення для збереження і продовження терміну придатності корму.

Зручність. Завдяки ідеальним розмірами від 50 г гнучка упаковка ідеально підходить для будь-якого корму для домашніх тварин. Завдяки безлічі варіантів легкого відкривання і закривання, а також мінімальним вимогам до зберігання, гнучка упаковка є вибором номер один серед світових брендів.

Стійкість. У зв’язку з підвищеним попитом на органічні корми для домашніх тварин і підвищенням екологічної обізнаності, ми маємо ряд екологічно безпечних рішень, щоб надати виробникам кормів для домашніх тварин варіанти екологічно чистої упаковки.

 

Які формати гнучкої упаковки існують? СПИТАЄТЕ ВИ. Давайте розглянемо найпоширеніші з них:

 

Пакети Stand Up.

Такі пакети дуже універсальні і зручні. Не дивно, що вони є кращою упаковкою для багатьох брендів в різних галузях промисловості. Пакет Stand up забезпечує максимальний ефект продажів завдяки своїй універсальній конструкції. Стоячі пакети допомагають продовжити термін придатності продуктів, а продумана можливість повторної герметизації і функції простого відкривання допомагають довше зберігати продукт свіжим.

Переваги:

 

Пакет з плоским дном.

Пакет з плоским дном має жорстку, міцну конструкцію, дозволяє утримувати більший обсяг продукту, зберігає привабливий зовнішній вигляд на полиці. Є популярним вибором в самих різних галузях промисловості.

Переваги:

 

Пакет з чотирма ущільненнями.

Ідеальне рішення для упаковки і захисту великих обсягів продукції. Завдяки коробчатому дну та ущільненням на всіх чотирьох кутах, цей формат міцний і компактний.

Посилена структура пакета з чотирма запаюваннями робить його привабливим на полицях супермаркетів.

Пакет з чотирма ущільненнями ідеально підходить для упаковки розміром від 500 г до 20 кг і ідеально підходить для оптової упаковки. Формат чотирикутного друку дає можливість розширити ваші маркетингові та рекламні повідомлення за рахунок використання високоякісного друку.

Переваги:

 

Друкована плівка.

Цей адаптований формат упаковки – ідеальне рішення для високошвидкісного наповнення і запечатування.

Плівка, що поставляється в рулоні відповідно до ваших вимог,  з печаткою може бути перетворена в упаковку будь-якого формату в процесі формування, заповнення та запечатування.

Друкована плівка надає споживачеві свіжу, привабливу упаковку, яка допомагає зберегти і захистити його продукт.

 Переваги:

 

Оскільки упаковка є останнім кроком на шляху покупця до покупки, ми виділили тенденції, яким виробники мають слідувати в 2021 році.

Сталий розвиток.

75% споживачів кажуть, що вони будуть більш прихильно ставитися до бренду, який зробив свою упаковку більш екологічною. Споживачі приділяють більше уваги тому, щоб продукти, які вони купують, вироблялись з дотриманням етичних норм і принципів сталого розвитку.

Преміум упаковка.

У міру того як гуманізація домашніх тварин продовжує поширюватися, власники домашніх тварин хочуть, щоб їхні тварини їли настільки ж здорову їжу, як і вони самі. За статистикою, більше 40% власників домашніх тварин зараз купують корм преміум-класу для своєї кішки або собаки. Оскільки все більше і більше брендів випускають лінійки кормів для домашніх тварин преміум-класу, ці продукти вимагають якісної упаковки для захисту і збереження своїх інгредієнтів.

Гнучка упаковка – один з найбільш широко використовуваних форматів в індустрії упаковки кормів для домашніх тварин. Гнучкі пакувальні рішення продовжують термін зберігання кормів для домашніх тварин, запобігаючи передачу запаху, вологи і кисню. Пакети, оснащені технологією запечатування, також допомагають зберегти пікову свіжість кормів преміум-класу.

Графіка, що привертає увану, високоякісні методи друку та унікальні матеріали обробки – все це вказує споживачам, що вони купують продукт преміум-класу.

Зручність.

Герметичність, свіжість продукту і простота використання – все це фактори, які слід враховувати при виборі упаковки. Зараз більш ніж коли-небудь власники домашніх тварин стимулюють попит на зручність у виробництві кормів для домашніх тварин.

Абсолютно необхідно, щоб при розробці упаковки для кормів для домашніх тварин бренди вибирали надійні і зручні функції, такі як легке відкривання і можливість повторної герметизації. Не секрет, що 50% власників домашніх тварин заявляють, що вони незадоволені тим, що не можуть знову запечатати упаковку після відкриття. Якщо пакет пошкодиться при відкритті або власники домашніх тварин будуть намагатися запечатати його між годуваннями, вони ризикують поставити під загрозу свіжість продукту. Хоча це є рушійним фактором при розгляді питання про покупку. Щоб забезпечити оптимальне виробництво й поширення своєї продукції, бренди повинні пропонувати упаковку, яка не тільки зберігає свою функціональність і привабливість для споживачів, але і забезпечує ефективне виробництво протягом усього процесу.

Дивитися вперед.

Тенденції догляду за домашніми тваринами можуть знову змінитися в міру зміни ставлення і вимог споживачів, але попит на зручність, екологічність і преміальну упаковку, ймовірно, буде визначати вибір брендів щодо упаковки кормів для домашніх тварин на довгі роки.

Якщо ви виробник кормів для домашніх тварин і вам потрібно підібрати обладнання для виробництва, зв’яжіться з нами по телефону або напишіть нам на E-mail: info@steiner.com.ua. Завжди раді допомогти в правильному підборі обладнання.