Легка, міцна, надійна, найпопулярніша серед споживачів. Так, це про неї – про бляшану банку. Бляшана (жестяна) банка є не тільки «смачною» альтернативою, але й зручною упаковкою для активного життя. Попит на бляшану банку підштовхує виробників пива все частіше звертатися до цього формату.

Колись вона була зовсім не схожа на сучасну. Її вага складала понад 35 унцій, що дорівнює приблизно кілограму. Робилися такі банки зі сталі, а відкривали їх спеціальним ножем. Їй уже майже сотні років. Перші спроби розлити пиво в банку були у 1935 році у США. У 1958 році така тара стала алюмінієвою, а ще через 5 – на ній з’явилося відривне кільце.

Якій тарі надають перевагу українці та чому виробники пива стали випускати свій напій саме у банках?

З огляду на досвід українських пивоварів, якщо порівнювати пиво в пляшці або ж банці, то у них абсолютно різна економія, різні способи продажу, різна логістика й різні споживачі, навіть якщо це один і той самий сорт пива від однієї пивоварні.

Виробники почали шукати альтернативу скляній тарі, яка розбивалася при падінні і була досить важкою. І таки знайшли. Саме нею і стала бляшана банка. Легка, міцна, надійна, довговічна. До того ж на ній можна розмістити в кілька разів більше інформації, ніж на скляній тарі.
Останнім часом сегмент банки показує двозначні темпи зростання і стає все більш помітним форматом, зокрема:

– виробники розширюють асортимент банки;

–  продавці збільшують полиці під цей формат;

– споживачі все частіше роблять вибір на користь алюмінієвої тари.

Це відбувається, передусім, через збереження якості продукту, фактично через відсутній контакт з киснем і сонячними променями. Є надія, що напій стовідсотково дійде до споживача в тому вигляді, у якому його задумав пивовар.

По-друге, складати й переміщати банки набагато простіше й дешевше порівняно з пляшкою. Таке пакування дозволяє поставляти його в різні куточки світу та догодити найвибагливішому споживачеві.

По-третє, термін придатності пива в банці зазвичай довший, ніж у скляній пляшці.

По-четверте, має меншу вагу та дозволяє зекономити на логістиці, оскільки займає менше місця і важить менше.

І нарешті, в ній, порівняно з пляшкою, швидше охолоджується продукт і  цю тару можна відправляти на переробку. Обираючи такий вид пакування, ви робите свідомий внесок у збереження природних ресурсів.

Пропонуємо найсучасніші технології розливу як для пивного сектору, сидру, так і вина, міцних напоїв, газованих, негазованих напоїв, фруктових соків. Маємо високу гнучкість розроблених рішень – депалетайзери, блоки розливу, пастеризатори, CIP-установки, міксери-сатуратори, палетайзери.

Повні ліній для негазованих і газованих напоїв у скляних, ПЕТ-пляшках або банках. Пропонуємо рішення «під ключ», адаптовані до різних потреб. Середній рівень продуктивності – 20 000 тис бутилок за годину. Інженерна служба підтримує вас від проектування до будівництва повністю автоматичного заводу з розливу напоїв. Завдяки таким лініям ви автоматизуєте та значно прискорите робочий процес, підвищите продуктивність підприємства.

Машини виконують всі операції, необхідні для безперервного здійснення виробничої діяльності, починаючи із дозування завершуючи продукцією, яка знаходиться запакована на транспортному піддоні. Можуть оснащуватися спеціальними додатковими механізмами і навіть цілими установками.

 

Якщо ви поставили перед собою глобальну мету до 2025 року виробляти продукт в переробній тарі або використовувати упаковку з матеріалів, що переробляються? Чи вам потрібно модернізувати лінії розливу? Не пропустить цю можливість, поговоріть з нашими експертами та дізнайтеся про всі переваги, на які ви можете розраховувати. Ми прагнемо об’єднувати наші зусилля з партнерами, щоб мета щодо більш екологічної упаковки стала реальністю.

Обирайте якість та оптимізуйте простір.

en_GB