Легко забути, що упаковка – це набагато більше, ніж просто пляшка, яку отримує споживач. Це ще і вторинна упаковка, яка групує пляшки або упаковки, а також третинна упаковка, яка переводить вторинну в формат, який легко транспортувати.

Система комплексного підходу SIDEL

Sidel розглядає упаковку і обладнання з усіх боків. Потрібно враховувати не тільки первинну, вторинну і третинну упаковку, а й те, як вона взаємодіє з обладнанням на заводі. Також потрібно врахувати те, який вплив ця упаковка надає на початок і кінець виробничого процесу.

Комплексний підхід тісно пов’язаний з методикою аналізу повного життєвого циклу. При оцінці впливу на екологічне середовище таких варіантів рішення для упаковок, як ПЕТ, поліетилен високої щільності, скло або металева банка, потрібно використовувати комплексний підхід. Це означає, що потрібно враховувати первинну упаковку (контейнер, етикетку і кришку) в поєднанні з вторинною упаковкою (матеріал для загортання, такий, як термозбіжна плівка, картон або і те, і інше) і третинної упаковкою (піддон, підкладковий матеріал, оболонка тощо). Крім того, для кожного типу використаного пакувального матеріалу треба врахувати походження матеріалу (тобто первинний він. Вторинний або має біологічне походження) і його властивості кінця терміну служби (тобто збирають його для переробки чи ні). Враховується і логістика початку і кінця виробничого циклу, а також споживання енергії, води та хімічних речовин на кожній стадії виробництва. Використовуючи численні дані аналізів терміну служби, які проводили для різних пакувальних рішень, Sidel створили інструмент аналізу терміну служби. Він спроектований для використання таким же чином, як і інструмент сукупної вартості володіння, і доповнює його. Sidel може працювати над різними сценаріями і пропонувати найкращі варіанти упаковки за показниками в сфері екології та сукупної вартості володіння і здатності забезпечувати потреби клієнтів та кінцевих користувачів. Якщо коротко, то полегшення контейнера (тобто первинної упаковки) не завжди обґрунтовано, якщо в якості компенсації буде потрібно більше вторинної упаковки, щоб такий контейнер не втратив форму.

Вага – важлива тема в світі упаковок, ПЕТ пляшки стають все легше.

Первинна упаковка завжди представляла собою найлегший шлях зменшення впливу на екологію: кожен грам, зекономлений на ПЕТ-пляшці. дає зниження С02 і його еквівалентів в складі парникових газів на 2,15 м. Іншими словами, для лінії, що виробляє 200 млн пляшок на рік, скорочення еквівалентних С02 парникових газів становить 430 тонн! Завдяки можливостям Sidel в дизайні упаковок, а особливо завдяки постійним інноваціям в технологіях видування з розтягуванням і конвеєрним системам, Sidel знаходиться в авангарді боротьби за полегшення ПЕТ-пляшки і постійно ставить нові рекорди. Більше 10 років тому Sidel представили концепцію «без пляшки», пропонуючи для пляшки 500 мл вагу менше 10 г, а тепер уже пропонує вагу менше шести грам для того ж формату пляшки. Технічні можливості дозволили б ще більше скоротити вагу, але як для ринку з високою економічною віддачею, так і для основного / преміального сегмента, правильною відповіддю не завжди є зниження ваги.

Ось чому Sidel все більше зосереджує зусилля на виборі «правильного ваги», щоб переконатися, що упаковка придатна для своєї мети. Суть «правильного ваги» в тому, щоб переконатися, чи дійсно пляшка досить надійна, щоб витримати навантаження при транспортуванні та розповсюдженні та ефективно функціонувати на всьому шляху виробництва до споживача. Те, як Sidel змогли брендувати цю концепцію, має велике значення, оскільки це ясно відображає прагнення відповідати певному рівню ефективності.

Ні в якому разі не варто забувати, що основна функція упаковки – захищати продукт, і це абсолютно необхідно, щоб поліпшити враження, що отримується споживачем від бренду. Ще одне бажання споживачів незалежно від того, про який ринок йде мова – це потреба скоротити вплив на екологію. Тут використання переробленого матеріалу для первинної упаковки значно компенсує її більш високу вагу, при цьому зробивши споживання ресурсів більш економним. Це серйозна можливість запропонувати споживачам новий досвід через потенційно більш жорстку упаковку, яка має реальну екологічну цінність.