Війна, безумовно, змусила українців змінити свої вподобання та споживчі звички. З перших днів війни на ринку пакування, пакувальних матеріалів та допоміжних засобів для пакування відбулося чимало подій. Уявлення про надійність, технології обробки та пакування, що полегшують життя, стрімко змінюються. Передусім, набирають обертів технології обробки та пакування, що стають зручними для споживача під час війни. Для споживача, який сьогодні має потребу їсти на ходу, в дорозі, закуски повинні бути упаковані в контейнери відповідного розміру, легко переноситися, повторно закриватися і використовуватися пізніше.
Через безліч схожих процесів до виробників пакування продукції висувається чимало вимог, які змінюються в залежності від конкретних обставин та потреб. У зоні військових конфліктів збільшується попит на захисну упаковку, оскільки підвищується ризик пошкодження або забруднення товарів.
Ми знаємо випадки, коли через обстріли у різні регіони України затримувалися доставки сировини. Щоб зменшити тривалість пакування продукту, виробник переходив на більш простий спосіб пакування, зокрема на упаковці просто писав «цукор» чи «гречка». В ті моменти реклама продукту відійшла на другий план — найголовнішим завданням було зберегти властивості продукту та якомога швидше відправити його споживачам.
Спілкуючись з виробниками продуктів, розуміємо, що екологічна безпека, герметичність, забезпечення зручності відкривання та закривання продукту, захист товарів та збереження їх функціональності залишаються найважливішими факторами під час війни при розробці та використанні упаковки.
Використання екологічно чистих матеріалів, зниження використання пластикових компонентів та відновлюваність упаковки.
Упаковка повинна забезпечувати захист товарів від вологості, пилу, забруднень та потенційно небезпечних речовин.
Вимоги до упаковки полягають у наданні чіткої та достовірної інформації про продукт, наприклад, через QR-коди, які дають можливість переглянути детальну інформацію про продукт з використанням смартфонів. Для швидкого реагування на продуктах зазначаються лише походження продуктів, склад і методи виробництва.
Спілкуючись щоденно з виробниками, розуміємо, що вся увага виробників сьогодні прикута до рішень у сфері обробки та пакування. Виробники в пошуках нових пакувальних рішень, які задовольнять потреби і будуть відповідати сучасним вимогам ринку.
Нам важливо разом з виробниками гнучко реагувати на вимоги ринку, які відображаються через нагальні потреби споживачів. Допомагаємо виробникам продуктів доносити до споживача унікальність навіть у такий непростий час. Ретельно підходимо до вибору технологічного обладнання, безперервно шукаємо нові рішення, пропонуємо інноваційне обладнання.
Технології дуже стрімко розвиваються і ми постійно маємо бути обізнані в цій сфері. Відвідуємо виставки, спілкуємося з міжнародними партнерами, спостерігаємо за великими кампаніями за кордоном. Знаємо, що добре організована упаковка сприяє зручності в розміщенні і зберіганні продуктів.
Замовляйте обладнання у перевірених постачальників. Памʼятайте! Занадто занижена вартість обладнання найчастіше свідчить про низьку якість, приховані дефекти, відсутність інформації про походження обладнання та інші проблеми.
У таких галузях, як харчова промисловість, виробництво напоїв і фармацевтика, попит на гігієнічне, ефективне та…
Індустрія кормів для домашніх тварин зазнає стрімких змін завдяки впровадженню новітніх технологій, серед яких штучний…
Попит на такий вид протеїнів, як білки комах, останні кілька років тільки збільшується. Прогнози експертів…
У харчовій промисловості пакування в модифікованому газовому середовищі (МГС) стало одним із ключових рішень…
Вибір теплообмінника: ключові критерії Якщо вам потрібен стандартний теплообмінник, багато виробників пропонують їх. Однак, якщо…
Виробництво харчових та нехарчових продуктів з підвищеною в'язкістю може супроводжуватися складнощами при перекачуванні сировини для…