International food exhibition SIAL 2014

This year, the Steiner-Ukraine delegation visited the international exhibition SIAL 2014, which celebrated its 50th anniversary and took place in Paris from 19 to 23 October 2014. It should be noted that our company is always aware of the latest trends in the global food industry, so we could not ignore the world's largest exhibition of food, beverages and equipment. This year, SIAL 2014 was on an unprecedented scale. According to Oleksiy Kolodchenko, CEO of Steiner-Ukraine, SIAL 2014 exceeded all, even the wildest expectations of exhibitors and visitors. An unprecedented variety of food, beverages, food processing equipment and bold business ideas were presented at the exhibition.

Важливо відзначити, що аудиторія виставки SIAL об’єднує найрізноманітніших учасників ринку: роздрібну торгівлю, ресторани та заклади громадського харчування, імпортерів, експортерів та виробників. SIAL – це найбільша платформа для знайомства з ключовими постачальниками та торговцями продуктів харчування в Європі. Також цю виставку можна розглядати як унікальний інструмент для пошуку міжнародних постачальників та партнерів.

Our company visited many stands, including existing partners, as well as new equipment suppliers and food manufacturers. We would like to express our gratitude to our partners from STERIFLOW, which produces horizontal autoclaves with water cascade technology. In addition to autoclaves, their booth featured samples of ready-made first and second courses that require temperature treatment after the packaging operation. Looking at the latest market trends, we can conclude that European consumers increasingly prefer products from the readymeals segment. The price of such products on the shelves of European supermarkets ranges from 4 to 8 euros per serving. The cost of a product is usually influenced by several factors: the manufacturer, the quality of the raw materials used to prepare the finished dish, and the cooking method.

Якщо перші два фактори є достатньо зрозумілими, то останній потребує невеличкого пояснення. На сьогодні існує два способи приготування продукту після упаковки: пастеризація продукту в автоклаві, тобто його нагрів та обробка гарячим душем при 90 °C. Другий спосіб – це обробка продукту за допомогою мікрохвильового тунелю, де приготування відбувається під впливом мікрохвиль. У другому випадку інвестиції в обладнання більш значущі, зокрема вартість самого тунелю відрізняється від автоклава в 10 разів, що, звісно, впливає на кінцеву вартість продукту. Кожен з цих методів має свою специфіку, переваги та недоліки, але це вже абсолютно інша історія.

We should also mention our partners from Foggy Albion, representatives of Silverson, a company that produces high shear mixers. The meeting was very productive and the reception was warm. The stand had a large number of mixers of various types. Both traditional time-tested units and new products were presented. Among the latest machines, we can note an inline dry yeast dosing and feeding machine. The machine is based on the LS450 flow mixer, which is mounted on a mobile trolley, which ensures the mobility of the plant. The machine is also equipped with a loading mouth and a paddle valve for in-line feeding of dry components. The idea of using such a machine is not new, but the manufacturer has only now dared to implement such a layout machine.

Надзвичайно продуктивно пройшов зустріч з представниками компанії Urshell. На стенді були представлені машини для подрібнення та нарізання різноманітних компонентів в харчовій промисловості. Обговорювалися конкретне застосування 2-тонної машини для лінії нарізки м’яса. Зрозуміло, що розуміння технологічного процесу у європейського виробника кардинально відрізняється від розуміння процесів на підприємствах українського виробника, тому в деяких моментах присутнє певне непорозуміння.

Steiner-Ukraine presented its products at the stand of an Italian company that produces technological equipment for the preparation of ready-made first and second courses. During the discussion, we revealed the secrets of the technological scheme of this plant. Italians are very reluctant to share their technology, sometimes overemphasising the mystery of their methods.

На виставці було виділено європейський тренд на сегмент “Готові страви”. На практиці продукти сегменту “Готові страви” активно завойовують ринок європейських споживачів. Концепція такого продукту дійсно зручна та має численні переваги. Просто уявіть, що ви купуєте готовий продукт, який не вимагає часових та працівних затрат на приготування. Достатньо лише розігріти упакований продукт, і страва готова. Виробники пропонують широкий спектр рецептів, включаючи страви європейської, східної, американської та азіатської кухні. Термін придатності продукту також є перевагою, зазвичай становлячи 30-40 днів, але у деяких випадках може досягати 60 днів. Однак ціна є недоліком, оскільки вона значно коливається залежно від регіону ЄС, але загалом становить від 4 до 8 євро за упаковку. Деякі продукти також втрачають вітаміни після приготування.

In the near future, ready-to-eat meals will reach Ukrainian consumers to the extent that they are available to European consumers.

It is also worth noting the significant interest of the European market in doy-pack packaging. A variety of products have found doy-pack packaging to be one of the most rational solutions. The concept of packaging products such as yoghurts, fruit purees, sauces with slices, dressings, mousses, ready meals (rice with gravy, curry chicken in sauce), etc. in doy-pack was a novelty for Ukrainian consumers.

Основними напрямками виставки були: напої, молочна продукція, свіжезаморожені продукти та морозиво, продукти моря, делікатесна продукція, консервовані вироби, бакалійні товари, кондитерські вироби, вялена та копчена продукція, фрукти, овочі, сухофрукти, органічні продукти, корисні для здоров’я продукти та добавки, продукти харчування та добавки.

Передовим трендом європейського ринку продуктів, дивно, виявилося спрямування на “Еко” продукти, а також продукти з мінімальним складом консервантів, барвників та інших не натуральних компонентів. Варто врахувати, що цього року одним із факторів, що вплинув на європейський ринок продуктів, був Китай. Представники Китаю представляли широкий асортимент товарів, починаючи з зернових і закінчуючи продуктами преміум-сегменту.

This year, SIAL Paris brought together some 5,500 companies from over 100 countries on its 215,000 sqm exhibition space, providing exclusive access to wholesalers and allowing more than 150,000 visitors to participate in conferences, roundtables and find new business ideas.

Artem

Share
Published by
Artem

Recent Posts

Чому двогвинтові насоси HYGHSPIN є ідеальним вибором для сучасної промисловості

У таких галузях, як харчова промисловість, виробництво напоїв і фармацевтика, попит на гігієнічне, ефективне та…

3 months ago

Як ШІ Революціонує Індустрію Кормів для Тварин

Індустрія кормів для домашніх тварин зазнає стрімких змін завдяки впровадженню новітніх технологій, серед яких штучний…

3 months ago

Білок комах: що потрібно знати лідерам харчової промисловості

Попит на такий вид протеїнів, як білки комах, останні кілька років тільки збільшується. Прогнози експертів…

4 months ago

Секрети пакування в газовому середовищі: як український бізнес збільшує прибутки

  У харчовій промисловості пакування в модифікованому газовому середовищі (МГС) стало одним із ключових рішень…

4 months ago

Як вибрати оптимальний теплообмінник для Ваших потреб

Вибір теплообмінника: ключові критерії Якщо вам потрібен стандартний теплообмінник, багато виробників пропонують їх. Однак, якщо…

6 months ago

Насоси Sydex: ідеальне рішення для в’язких речовин!

Виробництво харчових та нехарчових продуктів з підвищеною в'язкістю може супроводжуватися складнощами при перекачуванні сировини для…

7 months ago